EDU solution
UŽITEČNÉ ODKAZY
KONTAKTNÍ INFORMACE
VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY
Vzdělávání je celoživotní proces. Rozšiřte si své profesní portfolio a zvyšte své šance na trhu práce. Garantujeme vysokou odbornost lektorského týmu, dlouholetou zkušenost se vzděláváním a moderně vybavené prostory.
odborné kurzy
Odborné kurzy se vám představují rámcově, kurzy je možné upravit dle požadavků klientů obsahem i časovou dotací.
Kurzy vede tým zkušených lektorů.
Obsahová náplň jednotlivých kurzů odpovídá nejnovějším trendům.
Při školení jsou využívány interaktivní metody a didaktické postupy.
Kurz je zaměřen na rozvoj klíčových osobnostních a profesních kompetencí s důrazem na osvojení specifických znalosti a dovedností v oblasti managementu se zaměřením na řízení provozu.
Zaměření programu:
Kurz je možné absolovovat také jako akreditovaný viz Vedoucí provozu - mistr/mistrová
Kurz je zaměřen na porozumění podnikovým procesům. Naučí vás mapovat podnikové procesy v 6 základních krocích, připraví vás i na řízení procesních změn
Obsah programu:
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká a přizpůsobit projektový postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt ve stanoveném čase, rozsahu a plánovanými zdroji.
Zaměření programu:
Péče o zákazníka, založená na systematickém budování vztahu, konkurenční výhoda v oblasti podnikání a prodeje
Vysoce interaktivní seminář se skládá z několika provázaných modulů a tvoří řetězec nové strategie.
Obsah kurzu:
Zahrnuje vzdělávání interních firemních lektorů a mentorů. Vzdělávací programy nabízíme interaktivní a šité na míru potřebám firmy.
Obsah vzdělávacího modulu:
Kurz je možné rozšířit dle akreditovaného kurzu Lektor dalšího vzdělávání a připravit se na zkoušku z profesní kvalifikace dle NSK více viz Autorizované zkoušky
Tento vzdělávací program je určen manažerům zejména ze střední úrovně řízení, vedoucím týmů a projektů.
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s technikou koučování a vytvořit základní dovednosti potřebné pro koučování.
Účastníci se seznámí s procesem a technikami koučování, získají základní dovednosti potřebné pro koučování.
Zaměření programu:
Základem úspěchu je kvalita vedení a řízení firmy. Na osobnost vedoucích pracovníků jsou kladeny stále větší nároky z hlediska řízení, komunikace, vedení týmu, plánování apod.
Zaměření programu:
Tento vzdělávací program je určen pro manažery a vedoucí pracovníky, kteří jsou pověřováni vedením porad.
Účastníci se zdokonalí v přípravě porad a ve vedení porad, naučí se řídit průběh porady a diskuse, seznámí se s technikami podporujícími tvořivost při hledání řešení.
Zaměření programu:
Tento vzdělávací program je určen pro manažery a vedoucí pracovníky, kteří jsou pověřováni vedením porad.
Účastníci se zdokonalí v přípravě porad a ve vedení porad, naučí se řídit průběh porady a diskuse, seznámí se s technikami podporujícími tvořivost při hledání řešení.
Zaměření programu:
Cílem vzdělávacího programu je seznámit s aktuálními trendy v personální práci.
Tento interaktivní seminář je určen těm, kteří se personalistikou zabývají, ale i těm, kteří se zajímají o rozvoj lidských zdrojů (vedoucí pracovníci všech úrovní). Také těm, kteří se chtějí stát pro svou firmu výjimečnými a kteří chtějí uspět u výběrového řízení.
Zaměření programu:
Vzdělávací program je určen pro vedoucí pracovníky na všech úrovních vedení.
Účastníci se naučí správnému postupu při hodnocení, naučí se sdělovat kritiku a sestavit hodnotící pohovor tak, aby byl motivující.
Zaměření programu:
Vzdělávací program je propojením výkladu (teorie) s praktickými nácviky: případové studie a simulační hry.
Zaměření programu:
Vzdělávací program je určen pracovníkům působícím v systému managementu, především vedoucím pracovníkům na všech úrovních řízení, interním auditorům kvality, pracovníkům v oblasti řízení a zabezpečení kvality.
Orientovat se v systému řízení jakosti, uplatňovat procesní přístup a znát základní požadavky ISO 9001 patří dnes k základním pilířům práce každého vedoucího pracovníka. Uplatnění procesního přístupu a splnění požadavků ISO 9001 je základní nutností u všech organizací, které jsou certifikovány podle požadavků normy ISO 9001 nebo ISO/TS 16949 nebo se na certifikaci teprve připravují. Znalost obsahu uvedených norem a jejich správný výklad je základem nejen pro uplatňování, udržování a zlepšování systému managementu kvality organizace, ale i pro jeho auditování a vyhodnocování výkonnosti managementu kvality.
Cílem je získání základních znalostí pro aplikaci/implementaci požadavků normy do systému managementu kvality organizace a pro jeho udržování a zlepšování.
Zaměření programu:
Čas je nejvzácnějším disponibilním zdrojem člověka, neboť je nenahraditelný. Základním problémem je odhad časových potřeb pro jednotlivé úkoly a jejich rozložení v reálném čase.
Zaměření programu:
Efektivní komunikace je klíčem k prosazení zájmů a k dosažení cílů. Chybná nebo nedostatečná komunikace může vyvolat i finanční ztráty, snížení pozitivního image firmy u okolí i u pracovníků firmy.
Zaměření programu:
Správně a účelně fungující sekretariát je ztělesněním podnikové kultury. Pokud není sekretariát na profesionální úrovni, ztrácí na důvěryhodnosti celý podnik.
Zaměření programu:
Prozákaznický přístup
Key Account management
Zlepšování prodejních výsledků
Analýza prodejní organizace
Nastavení či optimalizace procesů řízení prodeje
Plánování výsledků, aktivit pro rozvoj obchodu
Nastavení , sledování a hodnocení klíčových aktivit ve vazbě na výsledky
Rozvoj kompetencí obchodníka
Mystery shopping / mystery calling
4NEXT Sales
Aktivizace, motivace,seberealizace obchodníka
Vzdělávací program je určen pro úředníky, představitele samospráv, členy politických stran, ředitele společností, firem, institucí, komunální politiky, řečníky a všechny, kteří přicházejí do styku s médii.
Využití audiovizuální a kamerové techniky k získání autentické zpětné vazby, metody Videotréninku interakcí, komunikační techniky.
Zaměření programu:
Vzdělávací program je určen všem, kteří reprezentují sebe i svou organizaci na veřejnosti, chtějí zdokonalit své vystupování a být ještě úspěšnější.
Zaměření programu:
Vzdělávací program zaměřený na zdokonalení mluveného projevu, správnou sebeprezentaci a prezentaci firmy.
Zaměření programu:
Cílem NLP je správné pochopení vlastní identity a tím i jasné určení firemní identity.
Vzdělávací program vedený interaktivní formou obsahuje seznámení se základní strukturou NLP. Jeho hlavním přínosem je přenos poznatků do konkrétních situací.
Předpokladem efektivního školení je možnost vyzkoušet si nové poznatky v praxi (např. formou rolových her, řešením modelových situací).
Tři roviny, na které se NLP zaměřuje:
organizační rovina
práce se vztahy
management osobnosti
NLP zasahuje všechny roviny utváření osobnosti, jejího působení na okolí a tím i budoucí úspěch.
Zaměření programu:
KONTAKTUJTE NÁS
„Úspěch se neměří podle toho, čeho dosáhneš, ale podle překážek, které překonáš.“ (Ethan Hawke)
KONTAKTUJTE NÁS
EDU solution
13 let na trhu, 13 let rozvíjíme potenciál jednotlivců i firem.
Rozvoj lidských zdrojů je pro nás výzvou, naším cílem je rozvíjet vaše znalosti a dovednosti, hledat nové nástroje, reagovat na změny a být pro vás oporou v dosahování vašich cílů.
CENTRUM PROFESNÍHO ROZVOJE
U Nového dvora 216/3
142 00 Praha 4 - Lhotka
+420 603 468 758
© Copyright 2017 for EDU solution designed by DUMI. All Rights Reserved.